W kolejności czytania:
Bez reszty – Wojtek Miłoszewski – czytałam tę książkę na początku poprzedniego roku i dalej mam o niej ciepłe myśli. Była nietuzinkowa i taka na luzie, a jednocześnie dobra
21 lekcji na XXI wiek – Yuval Noah Harari – odrobiłam lekcje i wyciągnęłam z tej książki dużo wiedzy
Ballada ptaków i węży – Suzanne Collins – jest na liście z powodu sentymentu do Igrzysk śmierci, a jednocześnie autorka dała radę i uzupełniła historię Igrzysk
Wojna makowa – Rebecca F. Kuang – to najlepsza trylogia, jaką czytałam w tym roku
Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie – Natalia de Barbaro – to najlepsza książka roku! Dała mi spory zastrzyk nadziei, wiary w siebie, ale również uważności na swoje potrzeby, bardzo potrzebna książka
Republika smoka – Rebecca F. Kuang – druga część Wojen makowych, która była jeszcze lepsza od 1 tomu
Gdzie śpiewają raki – Delia Owens – piękna i smutna opowieść o dziewczynie, która w trudnych warunkach stała się niezależna
Czas Żniw – Samantha Shannon – kolejna świetna seria na moim koncie
Zakon mimów – Samantha Shannon – j.w.
Moja lewa joga – Paulina Młynarska – mam słabość do autorki, lubię jej książki i jej poglądy
Aborcja jest – Katarzyna Wężyk – okropnie ważna książka, która w pełni oddaje sytuacje kobiet w Polsce
Żeby umarło przede mną. Opowieści matek niepełnosprawnych dzieci – Jacek Hołub – emocjonalny reportaż, pełny smutku, bezradności, ale również miłości
Angst with happy ending – Weronika Łodyga – bardzo dobra młodzieżówka z wątkiem LGBT
Szkoła bohaterek i bohaterów, czyli jak radzić sobie z życiem – Przemysław Staroń – co za książka! Idealna dla nastolatków
Szkoła bohaterek i bohaterów 2, czyli jak radzić sobie ze złem – Przemysław Staroń – drugi tom również świetny – zabawny, a jednocześnie wartościowy!
Pamięć nieulotna – Edward Snowden – po tej lekturze naprawdę cieszę się, że nigdy nie zdecydowałam się na założenie Fb i pokazywanie swojego życia w sieci
PODZIELCIE SIĘ WASZYMI NAJLEPSZYMI KSIĄŻKAMI!