1. Najlepsza książka tego półrocza.
Obsesja piękna. Jak kultura popularna krzywdzi dziewczynki i kobiety – Renee Engeln
Wszystko razem – Ann Brashares
Ja cię kocham, a ty miau – Katarzyna Berenika Miszczuk
2. Najlepsza kontynuacja serii.
Królowa niczego – Holly Black
3. Nowość, za którą chcesz się zabrać.
Ręka na ścianie – Maureen Johnson
Królowa pszczół – Nin Nirali
Ballada ptaków i węży – Suzanne Collins
4. Wyczekiwana premiera na drugą połowę roku.
Midnight Sun – Stephenie Meyer
Blood & Honey – Shelby Mahurin
Psychoterapeutka – Helene Flood
5. Największe rozczarowanie tego półrocza.
Prostytutki. Tajemnice płatnej miłości – Magda Mieśnik, Piotr Mieśnik
6. Największa niespodzianka tego półrocza.
Kuba Wojewódzki. Nieautoryzowana autobiografia – Kuba Wojewódzki
Ja cię kocham, a ty miau – Katarzyna Berenika Miszczuk
Gołąb i wąż – Shelby Mahurin
7. Nowy ulubiony autor.
8. Najnowszy crush książkowy.
Brak
9. Najnowszy ulubiony bohater.
kot z Ja cię kocham, a ty miau – Katarzyna Berenika Miszczuk
10. Książka, która doprowadziła cię do łez.
Wszystko razem – Ann Brashares /AUDIOBOOK/
11. Książka, która dała ci radość.
Re-reading z serią Dwór cierni i róż – Sarah J. Maas
12. Ulubiona adaptacja filmowa książki, którą obejrzałaś/eś w tym półroczu.
Małe kobietki
13. Ulubiony wpis na blogu z tego półrocza.
14. Najładniejsza okładka książki kupionej w tym półroczu.
15. Książka, którą chcesz skończyć czytać w następnym półroczu.
Cała długaśna lista….
świetny tag książkowy. Może kiedyś zrobię go u siebie.